Aspecte teoretice privind campaniile de relații publice și structura lor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
232 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 23:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.4:659.11 (1)
Publicity. Information work. Public relations (395)
Publicity. Advertising (177)
SM ISO690:2012
JOMIRU, Lilia. Aspecte teoretice privind campaniile de relații publice și structura lor. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale, 10-11 noiembrie 2022, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SU, SS, pp. 100-102. ISBN 978-9975-62-470-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
SU, SS, 2022
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2022

Aspecte teoretice privind campaniile de relații publice și structura lor

Theoretical aspects of public relations campaigns and their structure

CZU: 659.4:659.11

Pag. 100-102

Jomiru Lilia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2023