Articolul precedent |
Articolul urmator |
197 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 13:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2.018.264 (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (629) |
SM ISO690:2012 CHETRARU, Adriana. Strategii de eficientizare a managementului activităţilor cu părinţii copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe umanistice. Ştiinţe ale educației, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SU, SaE, pp. 141-143. ISBN ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SaE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe ale educației" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2.018.264 | ||||||
Pag. 141-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This work realizes a study of strategies applied in managing activities with parents of children with SEN. The theoretical part determines the conceptual genesis of the notion of managing activities with parents, highlights the role of the family, the legal field of implication for parents of children with SEN in the recovery process. The experimental part contains the diagnostic demarch which caused the conception and implementation of a formative program. |
||||||
|