Strategii de eficientizare a managementului activităţilor cu părinţii copiilor cu cerinţe educaţionale speciale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
197 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 13:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.2.018.264 (1)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (629)
SM ISO690:2012
CHETRARU, Adriana. Strategii de eficientizare a managementului activităţilor cu părinţii copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe umanistice. Ştiinţe ale educației, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SU, SaE, pp. 141-143. ISBN ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SaE, 2022
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe ale educației"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022

Strategii de eficientizare a managementului activităţilor cu părinţii copiilor cu cerinţe educaţionale speciale

CZU: 376.2.018.264

Pag. 141-143

Chetraru Adriana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2023


Rezumat

This work realizes a study of strategies applied in managing activities with parents of children with SEN. The theoretical part determines the conceptual genesis of the notion of managing activities with parents, highlights the role of the family, the legal field of implication for parents of children with SEN in the recovery process. The experimental part contains the diagnostic demarch which caused the conception and implementation of a formative program.