Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 12:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.2+005.52 (1) |
Management agents. Mechanisms. Measures (100) |
Management operations. Direction (306) |
![]() TURCU, Vasile. Analiza strategică şi dezvoltarea afacerii firmei. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 228-230. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.2+005.52 | ||||||
Pag. 228-230 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of master thesis is to elaborate the strategic analysis for the development of the company “Accept-Asist” L.L.C., using the theoretical and practical tools, and to apply these tools for the strategic development of other Small and Mid-size Enterprise. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Analiza strategică şi dezvoltarea afacerii firmei"> <meta name="citation_author" content="Turcu Vasile"> <meta name="citation_publication_date" content="2022"> <meta name="citation_collection_title" content="Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"> <meta name="citation_volume" content="SJ, SNE"> <meta name="citation_firstpage" content="228"> <meta name="citation_lastpage" content="230"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/228-230_12.pdf">