Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 04:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.3:005.334 (1) |
Publicity. Information work. Public relations (393) |
Management activities (438) |
![]() CIOLPAN, Jana. Rolul comunicării în gestionarea eficientă a etapei de precriză. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe juridice. Științe sociale, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SS, pp. 267-269. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SS, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe juridice. Ştiinţe sociale" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.3:005.334 | ||||||
Pag. 267-269 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Anticipating the crisis is a difficult process, consisting in identifying the potential for the occurrence and spread of undesirable events. Crisis management helps the organization to cope with the situation. A simple, credible, accurate, consistent and on-time communication can anticipate or even cancel a crisis. Prevention is the key element in the crisis management. |
||||||
|