Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-30 20:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51:004(072) (1) |
Mathematics (1690) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
![]() ZASTÎNCEANU, Liubov. Oportunități de utilizare a tehnologiei Flipped Classroom la orele de matematică. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 104-108. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 51:004(072) | ||||||
Pag. 104-108 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Flipped Classroom technology has proven to be one of the most effective educational technologies for blended learning. Its strengths deserve capitalization in other learning models as well. In article the author analyze the possibilities of using Flipped Classroom technology for mathematics lessons. |
||||||
Cuvinte-cheie Flipped Classrom in Mathematics, the possibilities of using, mathematics lessons |
||||||
|