Rolul stilurilor educaţionale în formarea personalităţii copilului
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1589 122
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 20:09
SM ISO690:2012
PERCIUN, Natalia. Rolul stilurilor educaţionale în formarea personalităţii copilului. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2010, nr. 1, pp. 57-67. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Rolul stilurilor educaţionale în formarea personalităţii copilului

Pag. 57-67

Perciun Natalia
 
CDR „Armonie” al DGETS
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2013


Rezumat

The article reflects the influence of family education styles on child personality development, in special on those who have behavior disturbances. This paper propose recommendations for parents about children correctly education.

Cuvinte-cheie
climat educaţional,

greşeli educaţionale, climat familial conflictual, climat familial hiperautoritar