Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1589 122 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 20:09 |
SM ISO690:2012 PERCIUN, Natalia. Rolul stilurilor educaţionale în formarea personalităţii copilului. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2010, nr. 1, pp. 57-67. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
Pag. 57-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the influence of family education styles on child personality development, in special on those who have behavior disturbances. This paper propose recommendations for parents about children correctly education. |
||||||
Cuvinte-cheie climat educaţional, greşeli educaţionale, climat familial conflictual, climat familial hiperautoritar |
||||||
|