Motivația elevilor în e-learning la lecțiile de limba și literatura română
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
186 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 11:23
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Patricia-Maria. Motivația elevilor în e-learning la lecțiile de limba și literatura română. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 70-75. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Motivația elevilor în e-learning la lecțiile de limba și literatura română


Pag. 70-75

Georgescu Patricia-Maria
 
Palatul Copiilor Râmnicu Vâlcea
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

Online learning has the potential to open up a number of personal and professional development opportunities for a large number of students around the globe. However, without adequate motivation of learners to engage in the learning experience, technology-based instructional initiatives will not be successful. ,,Motivation is important not only because it is a necessary causal factor of learning, but also because it mediates learning and is a consequence of learning.” [8, p. 4]

Învățarea online are potențialul de a deschide o serie de oportunități de dezvoltare personală și profesională pentru un număr mare de cursanți pe tot globul. Cu toate acestea, fără o motivație adecvată a cursanților de a se implica în experiența de învățare, inițiativele de instrucție prin intermediul tehnologiei nu vor avea succes. „Motivația nu este importantă doar pentru că este un factor cauzal necesar al învăţării, ci pentru că mediază învăţarea şi este o consecință a învățării.” [8, p. 4]

Cuvinte-cheie
e-learning, training, motivation,

e-learning, instruire, motivaţie