Articolul precedent |
Articolul urmator |
186 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 11:23 |
SM ISO690:2012 GEORGESCU, Patricia-Maria. Motivația elevilor în e-learning la lecțiile de limba și literatura română. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 70-75. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 70-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Online learning has the potential to open up a number of personal and professional development opportunities for a large number of students around the globe. However, without adequate motivation of learners to engage in the learning experience, technology-based instructional initiatives will not be successful. ,,Motivation is important not only because it is a necessary causal factor of learning, but also because it mediates learning and is a consequence of learning.” [8, p. 4] |
||||||
Cuvinte-cheie e-learning, training, motivation, e-learning, instruire, motivaţie |
||||||
|