Conotaţii ale abrevierilor în textul publicistic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
186 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-18 21:16
SM ISO690:2012
TĂRÂŢĂ, Zinaida. Conotaţii ale abrevierilor în textul publicistic. In: Инновации и прагматика филологических исследований, Ed. 1, 1-2 ianuarie 2006, Bălţi. Бэлць: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2006, pp. 148-151. ISBN 978-9975-50-009-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Инновации и прагматика филологических исследований 2006
Conferința "Инновации и прагматика филологических исследований"
1, Bălţi, Moldova, 1-2 ianuarie 2006

Conotaţii ale abrevierilor în textul publicistic


Pag. 148-151

Tărâţă Zinaida
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2022


Rezumat

The abbreviations outrun the denominative – referential function in the publicistic text appealing to conotations, derivative and symbolical meanings. Different ways of including the abbreviations in colourful stylis-tic contexts are analyzed in the article.