Articolul precedent |
Articolul urmator |
275 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-08 16:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
57(072.3):37.026.9 (1) |
Biological sciences in general (3670) |
General questions of didactics and method (1255) |
SM ISO690:2012 CEBOTARI, Victoria. Importanța stimulării creativității elevilor la orele de biologie. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.2, pp. 245-248. ISBN 978-9975-50-287-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 18, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Interuniversitaria" 18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 57(072.3):37.026.9 | ||||||
Pag. 245-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes some basic concepts of creativity in the pedagogical field (creativity, ways of developing creativity, factors stimulating creativity, student creativity). Also, in this paper is argued the importance of stimulating students' creativity in biology classes. |
||||||
Cuvinte-cheie creativity, creativity factors, interactive methods and techniques, interdis-ciplinary training, biology. |
||||||
|