Articolul precedent |
Articolul urmator |
254 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-16 09:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.022:004 (6) |
General questions of didactics and method (1255) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
SM ISO690:2012 EVDOCHIMOV, Radames, POPOV, Lidia. Impactul conceptului steam în procesul de predare / invatare a disciplinei liceale informatica. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 281-285. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.022:004 | ||||||
Pag. 281-285 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea de față am propus să scoatem în relief importanța conceptului STEAM în procesul de predare-învățare la disciplina liceală Informatică, dar și unele probleme ce pot apărea în procesul implementării acestui concept și respectivele recomandări pentru cadre didactice care vor ajuta să soluționeze problemele și dificultățile apărute. |
||||||
Cuvinte-cheie conceptul STEAM, informatica, procesul de predare-învățare, interdisciplinaritate, STEAM concept, informatics, the teaching-learning process, interdisciplinarity |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Evdochimov, R.</dc:creator> <dc:creator>Popov, L.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În lucrarea de față am propus să scoatem în relief importanța conceptului STEAM în procesul de predare-învățare la disciplina liceală Informatică, dar și unele probleme ce pot apărea în procesul implementării acestui concept și respectivele recomandări pentru cadre didactice care vor ajuta să soluționeze problemele și dificultățile apărute.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In the present paper, we proposed to highlight the importance of the STEAM concept in the teaching-learning process in high school Informatics, but also some problems that may arise in the process of implementing this concept and the respective recommendations for teachers that will help them to solve the problems and difficulties appeared.</p></dc:description> <dc:source>Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). (Ediția a 2-a) 281-285</dc:source> <dc:subject>conceptul STEAM</dc:subject> <dc:subject>informatica</dc:subject> <dc:subject>procesul de predare-învățare</dc:subject> <dc:subject>interdisciplinaritate</dc:subject> <dc:subject>STEAM concept</dc:subject> <dc:subject>informatics</dc:subject> <dc:subject>the teaching-learning process</dc:subject> <dc:subject>interdisciplinarity</dc:subject> <dc:title>Impactul conceptului steam în procesul de predare / invatare a disciplinei liceale informatica</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>