Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51:37.02 (6) |
Mathematics (1688) |
General questions of didactics and method (1236) |
![]() LUȘCIOV, Nina. Proiectul STEAM „Drumul unei II”. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 128-132. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 51:37.02 | ||||||
Pag. 128-132 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Realizarea proiectelor STEAM în conformitate cu cerințele curriculumului de matematică [1], [2] reprezintă o provocare pentru profesorii de matematică. În articol este propus un exemplu de proiect STEAM realizat la orele de matematică în colaborare cu profesori de la alte disciplini. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect STEAM, conexiuni interdisciplinare, prezentarea rezultatelor proiectelor, STEAM project, interdisciplinary connections, presentation of project results |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Lușciov, N.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi”, or. Ungheni, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Proiectul STEAM „Drumul unei II”</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-411-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>proiect STEAM</subject> <subject>conexiuni interdisciplinare</subject> <subject>prezentarea rezultatelor proiectelor</subject> <subject>STEAM project</subject> <subject>interdisciplinary connections</subject> <subject>presentation of project results</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>51:37.02</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Realizarea proiectelor STEAM în conformitate cu cerințele curriculumului de matematică [1], [2] reprezintă o provocare pentru profesorii de matematică. În articol este propus un exemplu de proiect STEAM realizat la orele de matematică în colaborare cu profesori de la alte disciplini.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Carrying out STEAM projects in accordance with the requirements of the mathematics curriculum [1], [2] is a challenge for mathematics teachers. The article proposes an example of a STEAM project carried out in mathematics classes in collaboration with teachers from other disciplines.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>