Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 06:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015 (75) |
Kinds of school providing general education (2137) |
![]() TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. EficIentizarea comunicării verbale și a relaţiilor interpersonale la copiiI de vârstă școlară mică. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 63-68. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.09 | ||||||
CZU: 373.3.015 | ||||||
Pag. 63-68 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt expuse design-ul şi metodologia demersului formativ, prezentate și analizate rezultatele aplicării programului de intervenţie psihologică, orientat spre eficientizarea comunicării interpersonale la copiii de vârstă școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicarea verbală, relaţii interpersonale, vârsta școlară mică, intervenţie psihologică, eficientizarea comunicării interpersonale, verbal communication, interpersonal relationships, early school age, psychological intervention program, efficiency of interpersonal communication |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Tolstaia, S.</dc:creator> <dc:creator>Roșca, M.</dc:creator> <dc:date>2022-10-20</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În acest articol sunt expuse design-ul şi metodologia demersului formativ, prezentate și analizate rezultatele aplicării programului de intervenţie psihologică, orientat spre eficientizarea comunicării interpersonale la copiii de vârstă școlară mică.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In this article, the design and methodology of the formative approach is exposed, the results of the application of the psychological intervention program, oriented towards the efficiency of interpersonal communication in children of small school age, are presented and analyzed.</p></dc:description> <dc:identifier>10.52387/1811-5470.2022.3.09</dc:identifier> <dc:source>Univers Pedagogic 75 (3) 63-68</dc:source> <dc:subject>comunicarea verbală</dc:subject> <dc:subject>relaţii interpersonale</dc:subject> <dc:subject>vârsta școlară mică</dc:subject> <dc:subject>intervenţie psihologică</dc:subject> <dc:subject>eficientizarea comunicării interpersonale</dc:subject> <dc:subject>verbal communication</dc:subject> <dc:subject>interpersonal relationships</dc:subject> <dc:subject>early school age</dc:subject> <dc:subject>psychological intervention program</dc:subject> <dc:subject>efficiency of interpersonal communication</dc:subject> <dc:title>EficIentizarea comunicării verbale și a relaţiilor interpersonale la copiiI de vârstă școlară mică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>