Articolul precedent |
Articolul urmator |
195 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-24 05:52 |
SM ISO690:2012 CEBOTAROŞ, Viorica. Developing Communicative Competence of Future Teachers of English: the Speech Act of Apology. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 132-133. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 132-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul primordial al predării unei limbi străine este dezvoltarea competenţei comunicative. Un aspect important al competenţei comunica-tive este abilitatea de a efectua acte de limbaj. Deoarece actele de limbaj sînt specifice culturii, realizarea lor corectă necesită o cunoaştere a normelor speci-fice culturii date. În articolul de faţă, sînt relevate unele particularităţi ale actului de limbaj „scuza” în cultura britanică. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, pragmatică, scuză, cultură, competence, speech act, apology, ability |
||||||
|