Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 19:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:81'25 (3) |
Higher education. Universities. Academic study (2669) |
Linguistics and languages (5176) |
![]() SOLOVEI, Victoria. Tehnici de traducere a unităților terminologice de tip abreviat din domeniul învățământului superior . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 48-51. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6698594 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6698594 | ||||||
CZU: 378.091:81'25 | ||||||
Pag. 48-51 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în evidență dificultățile de traducere a unităților terminologice de tip abreviat din domeniul învățământului superior. Sunt analizați factorii de care trebuie să țină cont traducătorul în alegerea tehnicii de traducere adecvate pentru asigurarea unei comunicări specializate eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie termen brahigrafic, acronim, siglă, tehnică de traducere, dificultate de traducere, brachygraphic term, acronym, initialism, translation technique, translation difficulty |
||||||
|