Atelier de lucru – tehnică de învăţare prin colaborare profesor-student
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1000 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-10 11:33
SM ISO690:2012
VOLOSCIUC, Veronica, COSTIUC, Natalia, PANCIUC, Liliana, EŞANU-DUMNAZEV, Daniela, SCUTELNIC, Raisa. Atelier de lucru – tehnică de învăţare prin colaborare profesor-student. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2011, nr. 1(12), pp. 30-35. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(12) / 2011 / ISSN 1857-1719

Atelier de lucru – tehnică de învăţare prin colaborare profesor-student

Pag. 30-35

Volosciuc Veronica, Eşanu-Dumnazev Daniela, Costiuc Natalia, Scutelnic Raisa, Panciuc Liliana
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Work shop – collaborative learning techniques based on the student-teacher relation To learn the work organization and the development of an intellectual skill it’s an art. This article represent a modest attempt to support students in their effective learning, shows how to practice a quick, intelligent and creative way of learning. This work is based on a systematization of valuable information from the French language didactics, focusing on same concrete teaching-learning actions. To achieve the aim of this work shop realized in form of a common lesson, we have proposed schemes, tables, case studies, work associations, comments, quotes, maxims, aphorisms, grammatical and lexical exercises. Which will help the students in learning of French medical vocabulary, the development of individual work and intellectual skills of the students, to achieve creative education based on acquiring of new knowledge and the formation of a universe emotinally and educationally motivated.

A învăţa cum să-ţi organizezi lucrul şi cum să-ţi dezvolţi cunoştinţele intelectuale este o artă. Prezenta lucrare reprezintă o încercare modestă de a veni în sprijinul studentului, în primul rând pentru a-l învăţa cum să înveţe eficient, cum să practice o învăţare rapidă, creativă şi inteligentă. Lucrarea se bazează pe sistematizarea unei informaţii valoroase din domeniul didacticii limbii franceze şi pe nişte acţiuni concrete de predare şi învăţare a materialului didactic. Pentru realizarea acestui atelier de lucru desfăşurat sub forma unei lecţii obişnuite, neam propus, diverse scheme, tabele, rezolvare de situaţii probleme, asociaţii de cuvinte, fluxul de idei, comentarii, citate, maxime şi aforisme, exerciţii lexicale şi gramaticale ... care vor contribui la însuşirea mai conştientă a vocabularului medical francez, la dezvoltarea capacităţii de muncă individuală şi intelectuală a studentului, la educarea creativităţii pe baza dobândirii de noi cunoştinţe şi la formarea unui univers afectiv, motivaţional şi educaţional.