Implicații ale pandemiei COVID-19 asupra învățământului superior
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
392 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-03 15:31
SM ISO690:2012
OCERETNÎI, Anastasia, MILICENCO, Stela. Implicații ale pandemiei COVID-19 asupra învățământului superior . In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 272-276. ISBN 978-9975-46-545-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie"
Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021

Implicații ale pandemiei COVID-19 asupra învățământului superior

COVID-19 pandemic implications on higher education


Pag. 272-276

Oceretnîi Anastasia, Milicenco Stela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2022


Rezumat

Ultimii doi an a fost marcați de pandemia COVID-19, provocând schimbări în toate domeniile vieții sociale. Întreg sistemul educațional, inclusiv cel superior, a fost obligat să activeze în condiții noi. Modelele adaptate ca răspuns la pandemie au fost inovative. În condițiile date se impune necesitatea cercetării interdisciplinare a implicațiilor pandemiei asupra sistemului. În cadrul studiului sunt prezentate principalele concluzii ale cercetării sociologice exploratorii desfășurate în rândul studenților și cadrelor didactice ale FPȘESAS (USM), prin care s-au evidențiat opiniile și percepțiile cu privire la oportunitățile și dificultățile în organizarea și desfășurarea instruirii universitare în perioada pandemică.

The last two years have been marked by the COVID-19 pandemic, causing changes in all areas of social life. The educational system, including the higher one, has been pushed towards new conditions of activity. The models adapted in response to the pandemic have been innovative. Under the given conditions, there is a need for interdisciplinary researches of the implications of the pandemic on the system. The study presents the main conclusions of the exploratory sociological research conducted among students and teachers of FPESSSW (MSU), which highlighted the views and perceptions on opportunities and difficulties in organizing and conducting university training during the pandemic.

Cuvinte-cheie
pandemia COVID-19, învăţământ superior, platforme educaționale online, sondaj,

COVID-19 pandemic, higher education, online platform, survey