Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-03 15:31 |
SM ISO690:2012 OCERETNÎI, Anastasia, MILICENCO, Stela. Implicații ale pandemiei COVID-19 asupra învățământului superior . In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 272-276. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | ||||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 272-276 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ultimii doi an a fost marcați de pandemia COVID-19, provocând schimbări în toate domeniile vieții sociale. Întreg sistemul educațional, inclusiv cel superior, a fost obligat să activeze în condiții noi. Modelele adaptate ca răspuns la pandemie au fost inovative. În condițiile date se impune necesitatea cercetării interdisciplinare a implicațiilor pandemiei asupra sistemului. În cadrul studiului sunt prezentate principalele concluzii ale cercetării sociologice exploratorii desfășurate în rândul studenților și cadrelor didactice ale FPȘESAS (USM), prin care s-au evidențiat opiniile și percepțiile cu privire la oportunitățile și dificultățile în organizarea și desfășurarea instruirii universitare în perioada pandemică. |
||||||
Cuvinte-cheie pandemia COVID-19, învăţământ superior, platforme educaționale online, sondaj, COVID-19 pandemic, higher education, online platform, survey |
||||||
|