Asigurarea dreptului la informare a consumătorului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
449 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-27 00:32
SM ISO690:2012
RUSU, Anastasia. Asigurarea dreptului la informare a consumătorului. In: Reglementări naționale și standarde juridice internaționale în domeniul protecției drepturilor consumatorului , 19 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, pp. 125-133. ISBN 978-9975-135-45-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reglementări naționale și standarde juridice internaționale în domeniul protecției drepturilor consumatorului 2021
Conferința "Reglementări naționale și standarde juridice internaționale în domeniul protecției drepturilor consumatorului "
Chişinău, Moldova, 19 martie 2021

Asigurarea dreptului la informare a consumătorului


Pag. 125-133

Rusu Anastasia
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2022


Rezumat

Protecţia drepturilor consumatorului este un subiect de interes comun, adică atât pentru consumatori, autorităţi dar şi agenți economici. Astfel, în ultimul timp se pune un mare accent pe dreptul la informare a consumătorilor, odată cu dezvoltarea noilor tehnologii. Accesul consumatorului la informaţii vaste, corecte şi precise pentru a fundamenta decizia sa de cumpărare este un obiectiv principal al politicii de protecţie a consumatorilor, iar informarea consumatorului are loc prin cele două căi : publicitatea și sistemul de etichetare.

Consumer rights protection is a topic of common interest, ie for consumers, authorities but also economic agents. Thus, lately there is a great emphasis on the right to information of consumers, with the development of new technologies. Consumer access to extensive, accurate and precise information to substantiate his purchasing decision is a key objective of consumer protection policy, but consumer information takes place in two ways: publicity and the labeling system.

Cuvinte-cheie
consumator, dreptul de a fi informat, etichetă, publicitate, agent economic, produs, serviciu,

consumer, right to be informed, label, publicity, economic agent, product, service