Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-27 00:32 |
![]() RUSU, Anastasia. Asigurarea dreptului la informare a consumătorului. In: Reglementări naționale și standarde juridice internaționale în domeniul protecției drepturilor consumatorului , 19 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, pp. 125-133. ISBN 978-9975-135-45-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Reglementări naționale și standarde juridice internaționale în domeniul protecției drepturilor consumatorului 2021 | ||||||
Conferința "Reglementări naționale și standarde juridice internaționale în domeniul protecției drepturilor consumatorului " Chişinău, Moldova, 19 martie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 125-133 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Protecţia drepturilor consumatorului este un subiect de interes comun, adică atât pentru consumatori, autorităţi dar şi agenți economici. Astfel, în ultimul timp se pune un mare accent pe dreptul la informare a consumătorilor, odată cu dezvoltarea noilor tehnologii. Accesul consumatorului la informaţii vaste, corecte şi precise pentru a fundamenta decizia sa de cumpărare este un obiectiv principal al politicii de protecţie a consumatorilor, iar informarea consumatorului are loc prin cele două căi : publicitatea și sistemul de etichetare. |
||||||
Cuvinte-cheie consumator, dreptul de a fi informat, etichetă, publicitate, agent economic, produs, serviciu, consumer, right to be informed, label, publicity, economic agent, product, service |
||||||
|