Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 16:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:91 (21) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950) |
Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography (431) |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra. Motivația elevilor liceeni-factor în formarea competențelor specifice geografiei în contextul gândirii științifice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 91-95. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p91-95 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p91-95 | ||||||
CZU: 37.016:91 | ||||||
Pag. 91-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui articol este de a evidenția aspectul cel mai important care vizează formarea competențelor specifice geografiei la elevii liceeni, respectiv motivația de a învăța, în contextul crizei sanitate din prezent. În prezent, învățarea geografiei se bazează pe munca independentă a elevului, conform actualei metodologii, ca urmare elevul se transformă în propriul său profesor urmărind formarea personalităţi sale. În prima parte a articolului am menționat percepția motivației de învățare, în context școlar actual, prin definirea după unii autori, iar în cea de-a doua parte rolul motivației în formarea competențelor geografice la elevii din ciclul liceal. În acest context cadrul didactic este principalul agent al schimbării în sistemul de învăţămînt, este un model de învățare pentru elevi, model de motivație pentru toate tipurile de învățare şi elementul deteriminant în formarea competenţelor geografce ale elevilor în interiorul și exteriorul școlii. Acesta trebuie să aibă o abordare diferită în funcție de situație și problemele de motivaţie ale elevilor care sunt diverse și diferite. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea, motivaţia, competenţe specifice, geografie, learning, motivation, specific skills, geography |
||||||
|