Lectura ca metodă și formă de corectare și reeducare a condamnaţilor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
315 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-27 14:27
SM ISO690:2012
CARP, Simion, CARP, Elena. Lectura ca metodă și formă de corectare și reeducare a condamnaţilor. In: Criminalitatea în spaţiul Uniunii Europene şi al Comunităţii Statelor Independente : evoluţie, tendinţe, probleme de prevenire şi combatere, 12-13 iunie 2012, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2012, pp. 30-37. ISBN 978-9975-4407-2-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Criminalitatea în spaţiul Uniunii Europene şi al Comunităţii Statelor Independente : evoluţie, tendinţe, probleme de prevenire şi combatere 2012
Conferința "Criminalitatea în spaţiul Uniunii Europene şi al Comunităţii Statelor Independente : evoluţie, tendinţe, probleme de prevenire şi combater"
Chişinău, Moldova, 12-13 iunie 2012

Lectura ca metodă și formă de corectare și reeducare a condamnaţilor


Pag. 30-37

Carp Simion, Carp Elena
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2022


Rezumat

Character reveals pedagogical methods influence the activity of the subject teacher and education, depending on the purposes of the educational process, and the correct perception of the content and principles of this process. Knowledge of behavioral motivation, attitude and characteristics of subject education promotes the most effective ways to positively influence personality. Using various methods of teaching depends largely influence of personality characteristics, and the teacher’s skill and authority in certain situations. One of these situations may be contingent place and people to be subjected to the educational process. It’s about prisons and inmates serving prison sentences in such institutions.