Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-13 20:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.924.24:37.064.2 (1) |
Psychology (3512) |
Social problems. Human contacts, relationships (121) |
![]() CRAEVSCAIA, Evghenia. Развитие креативности детей младшего школьного возраста путѐм оптимизации отношений между учителем и учеником. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 109-113. ISBN 978-9975-50-267-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.3, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.924.24:37.064.2 | ||||||
Pag. 109-113 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat studiului dezvoltării creativității la copiii din școala primară prin optimizarea relației dintre profesor și elev. În copilărie, creativitatea este mai pronunțată, dar odată cu vârsta, nevoia de creativitate scade. Și întrucât este imposibil să explorezi toate zonele din lumea înconjurătoare, imaginația creativă va sta la baza noilor descoperiri. |
||||||
Cuvinte-cheie Dezvoltarea creativităţii, creativitate, profesor-elev |
||||||
|