Aspecte de aplicare a teoriei inteligențelor multiple în grădinițele incluzive
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
293 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 20:02
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Aspecte de aplicare a teoriei inteligențelor multiple în grădinițele incluzive. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 169-178. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Aspecte de aplicare a teoriei inteligențelor multiple în grădinițele incluzive


Pag. 169-178

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 3 februarie 2022


Rezumat

The article addresses aspects of applying theories of multiple intelligence in inclusive kindergartens. The proposed methodology suggestions to be implemented by teachers will contribute to a differentiated and individualized education. The theory of multiple Intelligence makes an important contribution to child-centered education. Those interested will fiind in the article the teaching-learningalgorithm based on Theory of Multiple Intelligence and practical tasks for he compartment „geometrical figures”.