Articolul precedent |
Articolul urmator |
429 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 12:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[371.279.6+371.279.7]:371.212 (1) |
Education (14878) |
SM ISO690:2012 HUBENCO, Teodora. Strategii de evaluare a activității studenților la specialitatea design vestimentar. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 56-60. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [371.279.6+371.279.7]:371.212 | ||||||
Pag. 56-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea aptitudinilor studenților are un rol formativ şi stimulator deoarece urmărește progresul lor în domeniul design-ului vestimentar, or cunoaşterea rezultatelor presupune explicarea acestora prin factorii şi condiţiile care le generează, precum şi predicţia rezultatelor probabile în secvenţele următoare ale demersului instructiv. Prin urmare, conținutul articolului se referă la descrierea și explicarea noțiunilor de: tipuri de evaluare, criterii de evaluare, metode, tehnici de evaluare, domenii de evaluare. De asemenea, sunt indicate modalitățile de aplicare a tipurilor de evaluare (inițială, curentă, sumativă) în procesul didactic, a metodelor și tehnicilor de evaluare în procesul predării-învățării și aplicarea criteriilor de evaluare a lucrărilor practice realizate de studenți în procesul vizionărilor. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare iniţială, evaluare curentă, evaluare sumativă, tehnici de evaluare, criterii de evaluare, initial evaluation, current evaluation, cumulative evaluation, methods of evaluation, evaluation criteria |
||||||
|