Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
364 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 08:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.214.114:377.1 (1) |
Education (14383) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273) |
SM ISO690:2012 RUSNAC-FRĂSINEANU, Magdalena, VASILIU, Ion. Propuneri de adaptare a conținuturilor curriculare la programele de formare profesională tehnică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 80-85. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.80-85 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.80-85 | ||||||
CZU: 371.214.114:377.1 | ||||||
Pag. 80-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează subiectul implementării curriculumului național la disciplinele obligatorii din componenta liceală în contextul realizării procesului educațional la programele de formare profesională tehnică. Autorii prezintă unele propuneri, însoțite de argumente, privind adaptarea curriculară la necesitățile învățământului profesional tehnic. |
||||||
Cuvinte-cheie Curriculum Naţional, învățământ profesional tehnic, programe de studii, plan-cadru, unități de conținut, discipline din componenta liceală, national curricula, vocational education and training, study programs, Framework Plan, content units, high school disciplines |
||||||
|