Propuneri de adaptare a conținuturilor curriculare la programele de formare profesională tehnică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
364 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 08:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.214.114:377.1 (1)
Education (14383)
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273)
SM ISO690:2012
RUSNAC-FRĂSINEANU, Magdalena, VASILIU, Ion. Propuneri de adaptare a conținuturilor curriculare la programele de formare profesională tehnică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 80-85. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.80-85
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Propuneri de adaptare a conținuturilor curriculare la programele de formare profesională tehnică

Proposals for adapting curricular content to technical vocational training programs

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.80-85
CZU: 371.214.114:377.1

Pag. 80-85

Rusnac-Frăsineanu Magdalena1, Vasiliu Ion2
 
1 Ministerul Educației, Culturii și Cercetării,
2 Centrul de Excelenţă în Educaţie Artistică „Ștefan Neaga”
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

Articolul abordează subiectul implementării curriculumului național la disciplinele obligatorii din componenta liceală în contextul realizării procesului educațional la programele de formare profesională tehnică. Autorii prezintă unele propuneri, însoțite de argumente, privind adaptarea curriculară la necesitățile învățământului profesional tehnic.

The article analyzes the subject related to the national curricula implementation for compulsory disciplines at high school component within the Vocational Education and Training (VET) programs. The authors develop some proposals based on arguments regarding the curricula adjustment to the VET programs requirements and needs.

Cuvinte-cheie
Curriculum Naţional, învățământ profesional tehnic, programe de studii, plan-cadru, unități de conținut, discipline din componenta liceală,

national curricula, vocational education and training, study programs, Framework Plan, content units, high school disciplines