Asistența psihopedagogică a elevilor cu dificultăți de învățare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
349 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-26 14:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:376.36 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (606)
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Asistența psihopedagogică a elevilor cu dificultăți de învățare. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, 21-22 octombrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republic of Moldova: Editura „Lexon-Prim”, 2021, Ediția XXXII, pp. 121-127. ISBN 978-9975-50-269-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
Ediția XXXII, 2021
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
Chişinău, Moldova, 21-22 octombrie 2021

Asistența psihopedagogică a elevilor cu dificultăți de învățare

CZU: 37.015.3:376.36

Pag. 121-127

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

The article addresses the subject of learning to read and write, with an emphasis on writing, although writing cannot be learned outside of reading. Various classifications of dyslexia-dysgraphia made by several authors are also revealed. The methods in teaching reading and writing are described, graphic errors made by primary school students and the psycho-pedagogical assistance program for recovering dysgraphia.

Cuvinte-cheie
learning difficulties, dysgraphia, dyslexia-dysgraphia, psycho-pedagogical assistance, speech therapy tests