Articolul precedent |
Articolul urmator |
347 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 10:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.356.2 (259) |
Social structure. Society as a social system (985) |
SM ISO690:2012 BOGHIN-RADU, Ana, OVCERENCO, Nadejda. Devalorizarea prestigiului parentalităţii cu impact asupra preferințelor axiologice ale tinerilor. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 211-216. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.356.2 | ||||||
Pag. 211-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rezumat. Articolul abordează problematica profilaxiei fenomenului devalorizării prestigiului parentalității cu impact asupra preferințelor axiologice ale tinerilor. Actualmente tinerii nu consideră parentalitatea drept valoare supremă umană. Consecinţele fenomenului dat asupra conştiinţei şi comportamentului tinerilor impun obiectivul educaţiei pentru parentalitate cu mult timp înainte ca ei să ea atitudine făță de rostulși locul parentalității în viață privată. Lucrarea conţine analiza factorilor devalorizării prestigiului parentalității; impactului fenomenului studiat asupra preferințelor axiologice ale tinerilor; potenţialului educaţional al curriculei şcolare în direcția descoperirii de către tinerii zilelor noastre a valorii autentice a parentalității. Sunt propuse modalităţi de valorificare a curriculei şcolare în acest sens. |
||||||
Cuvinte-cheie parentalitate, prestigiul parentalității, axiologie, preferințe axiologice, educaţie pentru parentalitate, parenting, parenting prestige, axiology, axiological preferences, parenting education |
||||||
|