Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-12 23:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6 (1052) |
Social psychology (983) |
SM ISO690:2012 PEREU, Tatiana. Eficiența personală în condiții de criză transformațională. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 40-41. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806160 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806160 | ||||||
CZU: 316.6 | ||||||
Pag. 40-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Transformările sunt esența dezvoltării, pe când confortul devine un obstacol în calea evoluției. Stabilitatea emoțională în condițiile crizei transformaționale parcurse de societatea noastră este rezultatul manifestării unui comportament adaptativ, al deschiderii pentru nou și al disponibilității de acțiune. Persoanele cu un grad sporit de eficiență personală găsesc rapid cele mai potrivite soluții, nu au frică de eșec și posedă o capacitate înaltă de reziliență. În calitate de părinți, prin propriul exemplu, ele își pot învăța copiii să analizeze alternativele, să ia decizii raționale și să fie responsabili de propria viață, acestea constituind baza comportamentului adaptativ și a antifragilității în condiții de incertitudine. |
||||||
Cuvinte-cheie eficienţă personală, adaptare, criză, self-efficacy, adaptation, crisis |
||||||
|