Français de la diplomatie et plateforme pédagogique interactive
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
501 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-20 14:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133:327.8:004 (2)
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (248)
Political influence, pressure, on other states (52)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4275)
SM ISO690:2012
YEDIBAHOMA, MFeliga. Français de la diplomatie et plateforme pédagogique interactive. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2020, nr. 2(12), pp. 72-85. ISSN 1857-4149. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5168984
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Numărul 2(12) / 2020 / ISSN 1857-4149

Français de la diplomatie et plateforme pédagogique interactive

Diplomacy French and Digital Educational Platform

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5168984
CZU: 811.133:327.8:004

Pag. 72-85

Yedibahoma MFeliga
 
Université de Franche-Comté
 
 
Disponibil în IBN: 29 decembrie 2021


Rezumat

Our conception comes down to the fact that the French of diplomacy constitutes a vector of linguistic education policies. We focus both on the notion of linguistic education policies and on the French of diplomacy. This will require finding new approaches to implement strategies for learning, training and have the data that will allow the establishment of an educational and interactive platform. We discuss some specific aspects of the French language as it appears according to the use made of it by diplomats in the exercise of their function. The basis of our corpus focuses on instruments in diplomacy, with the objective of highlighting its purely linguistic object and arriving at a typology. We emphasize that diplomacy is also a matter of language, and the growing influence that new digital media are now exerting on traditional forms of international communication is all the more prominent. This approach is analytical and makes it possible to highlight the specificity of this variety of langua

La baza cercetării în cauză, este pusă ideia că franceza din sfera diplomației este și ea un vector al educației prin limbă. În așa fel, ne axăm pe două noțiuni importante în articolul dat, și anume pe cea de educație prin limbă și pe cea de limbă franceză din sfera diplomației. Faptul dat ne face să căutăm noi perspective de implementare a strategiilor de predare, învățare și să colectăm date care ne-ar permite să creăm o platformă educațională interactivă în domeniul francezei din sfera menționată. În articol, supunem analizei unele aspecte specifice ale limbii franceze, utilizate, în comunicare, de diplomați. Bazele corpusului de investigare sunt puse de realitățile sferei diplomației, care sunt prezentate prin prismă glotică cu definitivare tipologică. Susținem că sfera dată poate constitui un obiect de analiză glotică, iar influența crescândă a noilor tehnologii digitale se simte în toate tipurile tradiționale de comunicare pe plan internațional. Cercetarea noastră e de natură analitică și permite elucidarea specificului francezei din sfera diplomației.

Cuvinte-cheie
specialty languages, French for diplomacy, digital platform, language teaching in context, language education policies, applied linguistics,

limbaje specializate, franceza din sfera diplomației, platformă digitală, predarea limbii în context, educație prin limbă, lingvistică aplicată