Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 02:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
657.421.3:339.137 (1) |
Accountancy (953) |
General questions of trade and commerce. Market (827) |
SM ISO690:2012 COSMULESE, Cristina Gabriela. Efectele CSR și acumulării de active intangibile asupra avantajului competitiv al firmei. In: Contabilitatea: şi educaţia contabilă în societatea digitală, Ed. 8, 4-5 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediția 8, pp. 223-229. ISBN 978-9975-127-67-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Contabilitatea Ediția 8, 2019 |
||||||
Conferința "Contabilitatea şi educaţia contabilă în societatea digitală" 8, Chişinău, Moldova, 4-5 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 657.421.3:339.137 | ||||||
JEL: M41 | ||||||
Pag. 223-229 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present study aims at focusing the novelties on the synthesis of experts' opinions by presenting the conclusions regarding the perception of CSR in relation to social, macroeconomic, branch or business concepts (focusing on performance, company reputation, and capital accumulation). Therefore, this article combines Corporate Sustainability (CS) and intangible assets, deepening mechanisms that link specific CS policies and practices to stakeholders and the accumulation of intangible assets and competitive results. |
||||||
Cuvinte-cheie sustainability, intangible assets, Competitive advantage, firm reputation |
||||||
|