Evaluarea eficacității marketingului intern
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
348 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-28 13:31
SM ISO690:2012
CHISELIOV, Lilia. Evaluarea eficacității marketingului intern. In: Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE, 16-17 septembrie 2016, Bălți. Bălți: Editura acreditata CNCSIS, 2017, pp. 41-46. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE 2017
Conferința "Asigurarea viabilitifii economico-mana geriale pentru dezvoltarea durabill a economiei regionale in conditiile integrlrii in UE"
Bălți, Moldova, 16-17 septembrie 2016

Evaluarea eficacității marketingului intern


Pag. 41-46

Chiseliov Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2021


Rezumat

The article deals with the issue of assessing the effectiveness of the use of marketing personnel, which is one of the issues discussed in modern management. A method by which you can evaluate the effectiveness of interventions. Its use will enable the company to make informed decisions and get the best value on investment.

Cuvinte-cheie
Marketinga personalului, evaluare a eficienței de marketing, efectul concurrent