Adapting the old system to a new way of assessing performance and training needs - moldavian case
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
973 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 12:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
342.98:35.08(478) (10)
Electoral law. Voting. Electoral systems (1224)
Public administration. Government. Military affairs (2627)
SM ISO690:2012
GHEORGHIŢA, Tamara. Adapting the old system to a new way of assessing performance and training needs - moldavian case . In: Administrarea Publică, 2010, nr. 1(65), pp. 13-22. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 1(65) / 2010 / ISSN 1813-8489

Adapting the old system to a new way of assessing performance and training needs - moldavian case
CZU: 342.98:35.08(478)

Pag. 13-22

Gheorghiţa Tamara
 
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

Din 1 ianuarie 2009 activitatea funcţionarilor publici din Republica Moldova este reglementată de un nou cadru legislativ, care include şi Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (nr. 158-XVI din 4 iulie 2008). Pentru a asigura punerea în aplicare a prevederilor noului cadru legislativ, urmează a fi ajustate/elaborate şi implementate mai multe proceduri de personal, printre care şi procedura de evaluare a performanţelor profesionale individuale. Necesitatea evaluării performanţelor profesionale rezidă în crearea unui cadru de management eficient al performanţei, care ar permite obţinerea progresului şi performanţei la nivel individual, de grup şi organizaţie. In articolul respectiv sînt expuse idei privind procedura de evaluare a performanţelor individuale, corelarea acestei proceduri cu evaluarea performanţei pe verticală în organizaţie, legătura dintre rezultatele evaluării performanţelor profesionale cu alte proceduri de personal, precum şi propuneri referitor la unele acţiuni necesare a fi întreprinse în viitor pentru asigurarea succesului în implementarea procedurii de evaluare a performanţe/or profesionale individuale.