Modalităţi de valorificare a jocurilor didactice în formarea conceptului de număr natural la vârsta timpurie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
324 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 09:30
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Modalităţi de valorificare a jocurilor didactice în formarea conceptului de număr natural la vârsta timpurie. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 246-262. ISBN 978-9975-76-350-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.5, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Modalităţi de valorificare a jocurilor didactice în formarea conceptului de număr natural la vârsta timpurie


Pag. 246-262

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

In this article are elucidated the opinions of several authors on the didactic game, the structural elements of the didactic game and the ways of capitalizing the didactic games in the formation of the concept of natural number at an early age. Special attention is paid to didactic games with mathematical content that contribute to the formation of the concepts of number, numbering and numbers in children of early age.

Cuvinte-cheie
game, Didactic game, mathematical didactic game, exercise game.