Studiul de caz – metodă eficientă în formarea competenţei de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală (ciclul liceal)
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
459 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 13:46
SM ISO690:2012
PROCA, Agnesea. Studiul de caz – metodă eficientă în formarea competenţei de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală (ciclul liceal). In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.3, pp. 115-125. ISBN 978-9975-76-348-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.3, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Studiul de caz – metodă eficientă în formarea competenţei de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală (ciclul liceal)


Pag. 115-125

Proca Agnesea
 
Școala Doctorală „Științe ale Educației” a Parteneriatului UST, USCH, ISE
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2021


Rezumat

The method of the case study is based on making students contact with the complex, authentic realities of everyday life and testing the degree of operationality of the acquired knowledge and skills formed in chemistry classes. The theoretical part of the article mentions the definition, origin, essential characteristics, advantages and disadvantages of this method. The practical part represents concrete examples of case studies that can be used in chemistry classes, in order to form the competence of harmless use of chemical compounds of vital importance in the high school cycle.

Cuvinte-cheie
competencies, harmless use, Chemistry, case study