Articolul precedent |
Articolul urmator |
325 0 |
SM ISO690:2012 CHILARI, Angela. Premise praxiologice de formare a culturii interpretative a elevului pianist. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 42. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 42-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează problema culturii muzical-interpretative a elevului pianist. Autoarea conceptualizează din perspectivă filozofică, estetică şi muzical-didactică problema în cauză. Se vorbeşte despre structura culturii muzica-le, componentele ei şi se remarcă necesitatea dezvoltării la elevii-pianişti a aptitudi-nilor muzicale, a imaginaţiei, a sensibilităţii muzicale etc. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura muzicală, cultura interpretativă a elevului-pianist, aptitudini muzicale, lecţia de pian, principiile lecţiei de pian, musical culture interpretive culture of student-pianist, musical aptitude, piano lessons, piano lessons principles |
||||||
|