Premise praxiologice de formare a culturii interpretative a elevului pianist
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
325 0
SM ISO690:2012
CHILARI, Angela. Premise praxiologice de formare a culturii interpretative a elevului pianist. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 42. ISBN 978-9975-50-161-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan"
Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015

Premise praxiologice de formare a culturii interpretative a elevului pianist

Praxeological backgrounds of culture training performing the pupil pianist


Pag. 42-42

Chilari Angela
 
Şcoala de Muzică „George Enescu”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 9 iulie 2021


Rezumat

În articol se abordează problema culturii muzical-interpretative a elevului pianist. Autoarea conceptualizează din perspectivă filozofică, estetică şi muzical-didactică problema în cauză. Se vorbeşte despre structura culturii muzica-le, componentele ei şi se remarcă necesitatea dezvoltării la elevii-pianişti a aptitudi-nilor muzicale, a imaginaţiei, a sensibilităţii muzicale etc.

The article addresses the issue of music and culture of the student pianist performing. The author conceptualizes in terms of philosophical, aesthetic and musical-didactic problem. It talks about the structure of musical culture, its components and notes the need to develop skills in students-pianists musical imagination, musical sensitivity, etc.

Cuvinte-cheie
cultura muzicală, cultura interpretativă a elevului-pianist, aptitudini muzicale, lecţia de pian, principiile lecţiei de pian,

musical culture interpretive culture of student-pianist, musical aptitude, piano lessons, piano lessons principles