Reflecții despre asigurarea condițiilor necesare pentru studierea limbii române de către minoritățile naționale din Republica Moldova
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
267 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-01 12:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:811.135’243 (1)
Organization of instruction (535)
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1457)
SM ISO690:2012
GRÂU, Natalia. Reflecții despre asigurarea condițiilor necesare pentru studierea limbii române de către minoritățile naționale din Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 2-4. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036141
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455

Reflecții despre asigurarea condițiilor necesare pentru studierea limbii române de către minoritățile naționale din Republica Moldova

Reflections on the Provisions Necessary for the Study of the Romanian Language by the Ethnic Minorities of the Republic of Moldova

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036141
CZU: 37.091:811.135’243

Pag. 2-4

Grâu Natalia
 
Ministerul Educației, Culturii și Cercetării
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

Nivelul de competență de comunicare în limba română este unul dintre factorii principali care condiționează integrarea minorităților etnice din Republica Moldova în societate. Statul este obligat să asigure condițiile necesare pentru studierea limbii române în toate instituțiile de învățământ. Articolul reflectă politicile educaționale și acțiunile MECC întreprinse pentru îmbunătățirea competenței de comunicare în limba română ale minorităților etnice din Republica Moldova.

The level of communication skills in Romanian is one of the main factors that condition the integration of the ethnic minorities of the Republic of Moldova in society. The state is obliged to ensure the conditions necessary for the study of the Romanian language in all educational institutions. The article reflects the educational policies and actions undertaken by the MECR in order to improve the Romanian language communication skills of ethnic minorities in the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
competență de comunicare în limba română, integrarea minorităților etnice, politici de educație lingvistică, reformă curriculară, metoda CLIL,

communication competence in Romanian, integration of ethnic minorities, language education policies, curricular reform, CLIL method