Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
267 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-01 12:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.135’243 (1) |
Organization of instruction (535) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1457) |
SM ISO690:2012 GRÂU, Natalia. Reflecții despre asigurarea condițiilor necesare pentru studierea limbii române de către minoritățile naționale din Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 2-4. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036141 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036141 | ||||||
CZU: 37.091:811.135’243 | ||||||
Pag. 2-4 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nivelul de competență de comunicare în limba română este unul dintre factorii principali care condiționează integrarea minorităților etnice din Republica Moldova în societate. Statul este obligat să asigure condițiile necesare pentru studierea limbii române în toate instituțiile de învățământ. Articolul reflectă politicile educaționale și acțiunile MECC întreprinse pentru îmbunătățirea competenței de comunicare în limba română ale minorităților etnice din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie competență de comunicare în limba română, integrarea minorităților etnice, politici de educație lingvistică, reformă curriculară, metoda CLIL, communication competence in Romanian, integration of ethnic minorities, language education policies, curricular reform, CLIL method |
||||||
|