Articolul precedent |
Articolul urmator |
245 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-08 10:54 |
SM ISO690:2012 MACRIŢCHI, Natalia. Calităţile şi limitele instruirii programate. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 80-87. ISBN 978-9975-88-001-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015 | ||||||
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova" Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 80-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article it is described the programmed Training, based on the analysis of the training process from the perspective of dynamic systems with command and control, that allowed the rigorous programming of the learning contents, pupils' activity, and education. |
||||||
|