Implementarea curriculumului modernizat la matematică în colegiu pedagogic „Ion Creangă‖ din Bălți
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
400 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 00:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
51(072.3)(478) (1)
Mathematics (1659)
SM ISO690:2012
CRUDU, Valeria. Implementarea curriculumului modernizat la matematică în colegiu pedagogic „Ion Creangă‖ din Bălți. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 300-304. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Implementarea curriculumului modernizat la matematică în colegiu pedagogic „Ion Creangă‖ din Bălți

CZU: 51(072.3)(478)

Pag. 300-304

Crudu Valeria
 
Biblioteca Științifică a Universității de Stat „Alecu Russo”, Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2021


Rezumat

The curriculum reform from 2019 has brought changes into all school subjects, and Mathematics is not an exception. The present article aims at pointing aut the challenges and the problems that math teachers face in implementing the new curriculum, based on the experience got from teaching at Ion Creanga Pedagogical College of Alecu Russo Balti State University. Besides, we provide a number of solutions that could make the teaching-learning-evaluation process more efficient.

Cuvinte-cheie
curriculum, humanistic profile, mathematics, consequences, Solutions