Articolul precedent |
Articolul urmator |
400 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 00:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51(072.3)(478) (1) |
Mathematics (1659) |
SM ISO690:2012 CRUDU, Valeria. Implementarea curriculumului modernizat la matematică în colegiu pedagogic „Ion Creangă‖ din Bălți. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 300-304. ISBN 978-9975-50-256-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul II, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 51(072.3)(478) | ||||||
Pag. 300-304 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The curriculum reform from 2019 has brought changes into all school subjects, and Mathematics is not an exception. The present article aims at pointing aut the challenges and the problems that math teachers face in implementing the new curriculum, based on the experience got from teaching at Ion Creanga Pedagogical College of Alecu Russo Balti State University. Besides, we provide a number of solutions that could make the teaching-learning-evaluation process more efficient. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, humanistic profile, mathematics, consequences, Solutions |
||||||
|