Articolul precedent |
Articolul urmator |
442 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 12:00 |
SM ISO690:2012 ABABII, Oleg. Organizarea procesului recuperării copiilor cu deficiențe mintale severe prin intermediul alternativei educaționale de pedagogie curativă în complexul “Orfeu”. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 226-233. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 226-233 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentat procesul recuperării copiilor cu deficienţe mintale severe realizat în Complexul-Pilot de Pedagogie Curativă „Orfeu‖. Se descriu abordări ale conceptului de recuperare, etapele lui și modelul organizării recuperării în baza alternativei educaționale de Pedagogie Curativă, diferențele specifice ale alternativei și impactul asupra recuperării copiilor cu deficiență mintală severă, finalităţile recuperării. impactul procesului recuperării. |
||||||
Cuvinte-cheie recuperare, deficienţă mintală severă, incluziune, alternativă educațională, Pedagogie Curativă, recovery, severe mental deficiency, inclusion, educational alternative, Curative Education |
||||||
|