Organizarea procesului recuperării copiilor cu deficiențe mintale severe prin intermediul alternativei educaționale de pedagogie curativă în complexul “Orfeu”
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
442 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 12:00
SM ISO690:2012
ABABII, Oleg. Organizarea procesului recuperării copiilor cu deficiențe mintale severe prin intermediul alternativei educaționale de pedagogie curativă în complexul “Orfeu”. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 226-233. ISBN 978-9975-46-480-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv"
Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020

Organizarea procesului recuperării copiilor cu deficiențe mintale severe prin intermediul alternativei educaționale de pedagogie curativă în complexul “Orfeu”


Pag. 226-233

Ababii Oleg
 
Complexul-Pilot de Pedagogie Curativă „Orfeu”
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2021


Rezumat

În articol este prezentat procesul recuperării copiilor cu deficienţe mintale severe realizat în Complexul-Pilot de Pedagogie Curativă „Orfeu‖. Se descriu abordări ale conceptului de recuperare, etapele lui și modelul organizării recuperării în baza alternativei educaționale de Pedagogie Curativă, diferențele specifice ale alternativei și impactul asupra recuperării copiilor cu deficiență mintală severă, finalităţile recuperării. impactul procesului recuperării.

The article presents the process of recovering children with severe mental disabilities carried out in the Pilot Complex of Education Curative "Orpheus". It describes approaches to the concept of recovery, its stages and the model of organizing recovery based on the educational alternative of Education Curative, the specific differences of the alternative and the impact on the recovery of children with severe mental disabilities, recovery goals. the impact of the recovery process.

Cuvinte-cheie
recuperare, deficienţă mintală severă, incluziune, alternativă educațională, Pedagogie Curativă,

recovery, severe mental deficiency, inclusion, educational alternative, Curative Education