Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 11:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:159.9 (6) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3976) |
Psychology (3430) |
SM ISO690:2012 AMIHĂLĂCHIOAE, Aniela. O analiză a mecanismelor psihologice implicate în studiul interdisciplinarității. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 394-402. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:159.9 | ||||||
Pag. 394-402 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article argues the need for an interdisciplinary education, with concrete pedagogical principles, which correspond to the psychological needs of students. The interdisciplinary approaches support the idea of an extended conceptual framework, which favors the general perception of the education system focused on the needs and necessities of the student. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinarity, psychological mechanisms, high school, education system, educational disciplines |
||||||
|