Schimbarea comportamentului consumatorului individual și durabil din punct de vedere ecologic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
566 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 11:29
SM ISO690:2012
BUZDUGAN, Adriana, TABARCEA, Ala. Schimbarea comportamentului consumatorului individual și durabil din punct de vedere ecologic. In: Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities, Ed. 1, 20 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2020, pp. 24-25.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities 2020
Simpozionul "Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities"
1, Chişinău, Moldova, 20 noiembrie 2020

Schimbarea comportamentului consumatorului individual și durabil din punct de vedere ecologic

Individual self and ecologically sustainable consumer behaviour change

JEL: A13, D12

Pag. 24-25

Buzdugan Adriana, Tabarcea Ala
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 decembrie 2020


Rezumat

This study highlights the importance of the individual self when trying to change consumer awareness towards engaging in sustainable behaviors. The tools highlighted in this section include personal norms, self-consistency, personal interests, self-efficacy and individual differences. Personal norms may imply that the individual has an obligation to engage in enduring behaviors or the belief that others should change their behaviors instead. Consumers demonstrate the motivation to understand themselves as consistent. Commitment enhances involvement in sustainable behaviors. It has been proven that the appeal to one's own benefits works best in individual conditions, in which the consumer is more likely to reflect on the individual self.

Acest studiu evidențiază importanța sinelui individual atunci când se încearcă schimbarea conștiinței consumatorilor spre angajarea în comportamente durabile. Instrumentele evidențiate în această secțiune includ norme personale, auto-consistență, interese personale, autoeficacitate și diferențe individuale. Normele personale pot implica faptul că individul are obligația de a se implica în comportamente durabile sau credința că, în schimb, alții ar trebui să-și modifice comportamentele. Consumatorii demonstrează motivația de a-și înțelege sinele ca fiind consecvent. Asumarea angajamentelor îmbunătățește implicarea în comportamente durabile. S-a dovedit că apelul la beneficii proprii funcționează cel mai bine în condiții individuale, în care consumatorul are mai multe șanse să reflecteze asupra sinelui individual.

Cuvinte-cheie
consumator, consum sustenabil, comportament durabil,

consumer, sustainable consumption, sustainable behavior,

потребитель, устойчивое потребление, устойчивое поведение