Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-27 12:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.163.2+811.163.2:004 (1) |
South Slavic / Slavonic literatures (21) |
South Slavic / Slavonic languages (30) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4270) |
SM ISO690:2012 SLAVOVA, Maia. Дигитална грамотност в часове по българси език и литература в лицейските класове. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 95-107. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.163.2+811.163.2:004 | ||||||
Pag. 95-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Тhe article reveals the essence of digital literacy, conditions, standards, factors and tools for the formation of digital literacy in schools aimed at improving the quality of Bulgarian language and literature lessons in lyceum classes. The author's pedagogical practice and the use of digital tools in the formation of digital literacy in the context of Bulgarian literature are presented. |
||||||
Cuvinte-cheie digital literacy digital competence internet literacy information literacy digital technologies educational product |
||||||
|