Articolul precedent |
Articolul urmator |
515 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 21:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:373.3 (1) |
Education (14789) |
Kinds of school providing general education (2121) |
SM ISO690:2012 SĂNDULACHE, Daniela-Maria. Modalități de optimizare a creativității elevului de vârstă școlară mică. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 77-82. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:373.3 | ||||||
Pag. 77-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Through this paper we analyzed some aspects of development pupils' creativity with the help of appropriate methods and techniques, because only by creative learning, pupils become creative. Thus, we set out to administer some identification test of pupils' creativity; to apply systematically creative methods and techniques at Romanian language and literature lessons, during a learning unit, on a sample of 7 pupils from 4th grade, noticing the improvements in the development of oral and written expression, in activation and nuance of vocabulary. |
||||||
Cuvinte-cheie creativity, methods to stimulate creativity |
||||||
|