Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 10:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:51:37.03 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Mathematics (1657) |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Margareta. Premise psihopedagogice în valorificarea aptitudinii matematice pentru obţinerea performanţei şcolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 89-93. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277397 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277397 | ||||||
CZU: 37.015.3:51:37.03 | ||||||
Pag. 89-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cerinţele didactice necesare în obţinerea succesului şcolar acceptă performanţele şcolare ca exprimare a produsului obţinut pe baza unui comportament aşteptat. Performanţa şcolară la şcolarii mici reprezintă un anume conţinut memorat, înţeles, aplicat, analizat, sintetizat sau evaluat. Relaţia dintre aptitudini şi capacităţi constituie o problemă fundamentală în definirea aptitudinilor. Aptitudinea matematică este un bun valoros pe piaţa internaţională. Ea trebuie depistată, stimu-lată şi promovată. |
||||||
Cuvinte-cheie performanţă, aptitudine matematică, capacitate, factori ereditari, factori de mediu, performance, mathematical aptitude, Capacity, hereditary factors, environmental factors |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-116116</doi_batch_id> <timestamp>1714257177</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <issue>9(139)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Premise psihopedagogice în valorificarea aptitudinii matematice pentru obţinerea performanţei şcolar</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Margareta</given_name> <surname>Gheorghiţă</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>89</first_page> <last_page>93</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.5281/zenodo.4277397</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>