Articolul precedent |
Articolul urmator |
347 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-06 13:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138+658.8]:334.71 (3) |
General questions of trade and commerce. Market (827) |
Marketing. Sales. Selling. Distribution (90) |
Forms of organization and cooperation in the economy (996) |
SM ISO690:2012 ȘORIC, Carina. Raționalizarea funcției comerciale ca element esențial în dezvoltarea dinamică și durabilă a întreprinderii. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 15 septembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, SNE, SE, pp. 203-206. ISBN 978-9975-152-26-6. ISSN 1857-3665. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2020 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii și exacte.Științe economice" Chișinău, Moldova, 15 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138+658.8]:334.71 | ||||||
Pag. 203-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The commercial function has an important role in the development of an enterprise because it is responsible for the efficient growth of the supply, sales and marketing activities. The commercial function is the link between the enterprise and the market. Therefore, rationalizing the commercial function should be a priority for an enterprise that seeks to hold a significant, long-term spot on the market. |
||||||
|