Învăţământul la distanţă – alternativă de reformare a sistemului educaţional din Republica Moldova
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
696 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-24 23:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[37.01+004](478) (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4064)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4267)
SM ISO690:2012
CERBUŞCA, Pavel. Învăţământul la distanţă – alternativă de reformare a sistemului educaţional din Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 76-79. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931093
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Învăţământul la distanţă – alternativă de reformare a sistemului educaţional din Republica Moldova

Distance Learning – an Alternative to Reform the Education System in the Republic of Moldova

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931093
CZU: [37.01+004](478)

Pag. 76-79

Cerbuşca Pavel
 
Liceul Teoretic Republican „Aristotel”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

Articolul tratează aspecte ale învăţământului la distanţă, „activizat” în condițiile de criză din anul 2020. De rând cu succesele şi provocările înregistrate, autorul prezintă şi impactul instruirii la distanţă asupra sistemului educaţional, dar mai cu seamă, asupra actorilor implicaţi – cadre didactice, elevi, părinţi etc. Or, învăţământul la distanţă se configurează drept o alternativă viabilă, în condiţiile unui viitor imprevizibil.

The article deals with aspects of distance learning, “activated” in the crisis of 2020. Along with the successes and challenges, the author also presents the impact of distance learning on the education system, but especially on the actors involved – staff teachers, students, parents, etc. Or, distance learning is configured as a viable alternative, in the conditions of an unpredictable future.

Cuvinte-cheie
învăţământ la distanţă, online, instrumente digitale, criză,

distance learning, online, digital tools, crisis