Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 23:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.01+004](478) (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4064) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4267) |
SM ISO690:2012 CERBUŞCA, Pavel. Învăţământul la distanţă – alternativă de reformare a sistemului educaţional din Republica Moldova. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 76-79. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931093 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931093 | ||||||
CZU: [37.01+004](478) | ||||||
Pag. 76-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează aspecte ale învăţământului la distanţă, „activizat” în condițiile de criză din anul 2020. De rând cu succesele şi provocările înregistrate, autorul prezintă şi impactul instruirii la distanţă asupra sistemului educaţional, dar mai cu seamă, asupra actorilor implicaţi – cadre didactice, elevi, părinţi etc. Or, învăţământul la distanţă se configurează drept o alternativă viabilă, în condiţiile unui viitor imprevizibil. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ la distanţă, online, instrumente digitale, criză, distance learning, online, digital tools, crisis |
||||||
|