............................................................................................................................................................................................................................
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
А | Б | В | Г | Д | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ю | Я |
............................................................................................................................................................................................................................
Колледж Луганской государственной академии культуры и искусств имени М. Матусовского
![Alte informatii](/sites/default/files/images/statistics.png)
Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice | 0/0![]() |
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 2 2 publicatii cu CZU (100%) | ![]() ![]() |
Dinamica publicării și indexării în IBN | ![]() |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | ![]() |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | ![]() ![]() ![]() |
Autori unici pe ani | ![]() ![]() |
Numărul de articole descărcate pe ani | ![]() ![]() |
Numărul de articole accesate pe ani | ![]() ![]() |
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări | ![]() ![]() |
Identificatori | ![]() , |
H-index autori | ![]() |
Publicaţii la conferinţe din RM - 2.
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 2
2017 - 1 |
Гравюра на картоне как средство художественной педагогики ![]() |
Луковецкая-Радченко Анжела |
Știință, educație, cultură |
Vol.2. 2017. Comrat. Universitatea de Stat din Comrat. 296-298. |
Disponibil online 2 April, 2019. Descarcări-1. Vizualizări-425 |
2016 - 1 |
Визуализация как средство анализа литературного образа ![]() |
Ярошевская Анна |
Știință, educație, cultura |
Vol.2. 2016. Комрат. Tipografia "A & V Poligraf". 151-155. |
Disponibil online 24 May, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-208 |