Pylypko Olha
|
Dinamica numărului de publicaţii pe ani | | |
Dinamica articolelor pe ani | |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | | | |
Colaborarea autorului | | |
Dinamica descărcărilor pe ani | |
Scopus Author ID Publicaţii peste hotare - 2.Publicații indexate în SCOPUS -
2.
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.2.Articole în reviste din Scopus - 2
2022 - 2
|
Monitoring the assessment of the swimming skills formation among swimmers-prize-winners at stages I-II-III of the Olympic Games (1896-2021) |
Ganchar Ivan1 , Ganchar Аleksiy1 , Ciorbă Constantin2 , Medynskyi Serhii3 , Pylypko Olha4 , Bliznyuk Yuriy4 , Pylypko Alina4 , Lyashenko Andriy5 |
1 National University of “Odessa Maritime Academy”, 2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau, 3 Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University, 4 Kharkiv State Academy of Physical Culture, 5 H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University |
Journal of Physical Education and Sport |
Nr. 8(22) / 2022 / ISSN - / ISSNe 2247-8051 |
Disponibil online 19 September, 2022. Descarcări-23. Vizualizări-482 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Monitoring the formation of swimming skills among men and women in the world Universiade program (at stages I-II from 1959 to 2019) |
Ganchar Аleksiy1 , Ganchar Ivan1 , Chernyavskyi Oleg1 , Ciorbă Constantin2 , Medynskyi Serhii3 , Pylypko Olha4 , Arkhypov Oleksandr5 |
1 National University of “Odessa Maritime Academy”, 2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau, 3 Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University, 4 Kharkiv State Academy of Physical Culture, 5 National Pedagogical University named by M. P. Dragomanov |
Journal of Physical Education and Sport |
Nr. 1(22) / 2022 / ISSN - / ISSNe 2247-8051 |
Disponibil online 29 March, 2022. Descarcări-18. Vizualizări-500 |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------