ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teze/Rezumate în culegeri - 3.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.2.Articole în reviste de cat. B+ - 1
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 3
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 2
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 2
- 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
- 6.3.Alte publicații la manifestări științifice de peste hotare - 1
Advancing digital marketing in moldova: an analysis based on a sociological survey of entrepreneurs ![]() ![]() |
Gagauz Valeriu ![]() ![]() |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Economy and Sociology |
Nr. 1 / 2023 / ISSN 2587-4187 / ISSNe 2587-4195 |
Disponibil online 1 February, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-125 |