Scopus Author ID
Google Scholar ID
ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Google Scholar ID
ORCiD
Teze/Rezumate în culegeri - 7.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 7
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
- 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 1
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.2.Articole în reviste din Scopus - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.2.Teze / rezumate în culegerile manifestărilor din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 3
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 3
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 4
Comunicarea de marketing in schimbarea comportamentului cu risc pentru sănătate |
Goma Ludmila , Marian-Suparschii Maria |
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“ |
Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporanăStudii inter și pluridisciplinare |
Ediția a 4-a. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-935-4. |
Disponibil online 5 April, 2022. Descarcări-81. Vizualizări-344 |