Strategii de formare a competenţei de comunicare la elevii claselor primare la educația digitală în cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii”
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
447 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-23 10:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3/.4.02:004 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4280)
SM ISO690:2012
MURUZ, Rodica. Strategii de formare a competenţei de comunicare la elevii claselor primare la educația digitală în cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii”. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 167-170. ISBN 978-9975-149-58-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SS, 2019
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"
Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019

Strategii de formare a competenţei de comunicare la elevii claselor primare la educația digitală în cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii”

The strategies of formation communication skills with primary school students within the ,,Digital education”

CZU: 373.3/.4.02:004

Pag. 167-170

Muruz Rodica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 martie 2020


Rezumat

In the article ,,The strategies of formation communication skills with primary school students within the ,,Digital education”” I approached the applicative value of research that consist in: the practical application of the most effective and interactive strategies for the formation and development of communication skills at the pupils of primary classes within the curricular area “Technology”; experimental validation of progress in the development of digital communication competence, obtained in the control sample; comparing and interpreting the results of the experimental and control.