Intertextualitatea în discursul publicitar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
471 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-09 18:59
SM ISO690:2012
PUȘCAȘ, Veronica. Intertextualitatea în discursul publicitar. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe umanistice, 10 octombrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2019, SNE, SU, pp. 147-150.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SNE, SU, 2019
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe ale naturii și exacte. Științe umanistice"
Chișinău, Moldova, 10 octombrie 2019

Intertextualitatea în discursul publicitar


Pag. 147-150

Pușcaș Veronica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Pușcaș, V.V.</dc:creator>
<dc:date>2019</dc:date>
<dc:source>Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova (SNE, SU) 147-150</dc:source>
<dc:title>Intertextualitatea &icirc;n discursul publicitar</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>